Huvudvärk från helvetet

Fick precis antagningsbesked för biologin!
 
Börjar läsa biologi 2 om exakt 2 veckor, och jag hoppas att jag får veta hur det blir med fysiken imorgon. Kommer hålla till på Jensen i Karlsberg på måndagar och onsdagar fram till jul.
 
Har sökt två högskolekurser till nästa termin också, "Genus och sexualitet" och "arbetsrätt". Båda är 7,5 poäng, så lite tidsfördriv nästa termin blir det eftersom jag inte kan söka till Nutrionsutbildningen.
 
 
Vaknade med huvudvärken från helvetet imorse, så jag gick ut på en långpromenad och hjälpte Camilla med matten när jag kom in igen. Har klämt i mig alvedon, men har fortfarande ett konstant tryck bakom ögonen. Det kan iofs bero på att jag hade linserna i igår i nästan 16 h...
 
Nu ska jag plocka lite i rummet och byta lakan.
 
RSS 2.0