Driver han med mig eller?

Har jobbat idag, tror ni jag fick gå hem eller? Nej.
 
 
Det är så otroligt respektlöst att komma sent. Jag fick stanna en väldigt långt stund extra på jobbet för att en kollega inte kom. Jag får tag på honom (jävligt irriterad) och han säger att han trodde att han skulle börja 16. Det spelar väl ingen roll med tanke på att du säger till mig att du kommer komma 16.15?! Oavsett så hade du kommit sent, och det är inte okej! Kolla schemat ffs. Ombytt och klar ute i butiken den tiden som står på scheman, that's it.
 
Det är inte första gången det händer, utan han drpopar alltid in när det passar honom, så jag tänker inte ha något som helst överseende. Inte kommer jag få betalt för den där jävla tiden som jag fick vara kvar heller.
 
Ja, jag är bitter den här gången.
RSS 2.0