Crazy cat-woman

Tvångskelar med kissen, hon gillar det inte.


 
Hon ser ut som en ihoptryckt sköldpadda eller något. Nu har jag hår i hela näsan och ska fixa kaffe innan jag sätter mig och kikar på lite fysik igen. Hann bara med några delar innan jag skulle till stallet.
 
Ridningen gick förövrigt helt okej, men jag har så jävla dåligt tålamod (och blir därför galet frustrerad när det inte går som jag vill på en gång) och tycker att jag ska få in "rätta knycken" på en gång efter nästan 3 års uppehåll. Det var faktiskt bara 2:a gången med dressyr igår, innan dess var det lite bomarbete där målet inte var att få rätt form på hästen. Mina hjälper vill inte riktigt samarbeta, och den multitaskingen är lite ringrostig. Hoppas det går bättre nästa vecka när det är liknande arbete.
 
Ju mer jag ville, och ju mer frustrerad jag blev, desto svårare blev det... Inte konstigt.
 
 
RSS 2.0