Bulle, body fitness och katt

Jag sitter och kliar mig i örat med en tops och kollar på x-factor.
 
Jag har varit i skhlm med hjärtat så han fick kika runt och köpa ett par vinterskor. Det gick smärtfritt! Själv slog jag till på klämmor att försluta påsar med på Lagerhaus och två tandborstar. Kap.
 
Jag fick ju ingen kanelbulle i torsdags, så jag ska faktiskt spatsera iväg och köpa mig en till mellanmål, rättvist ska vara rättvist. Jag menar, att sitta och hålla koll på SM i Västerås (Body fitness/classic bodybuilding) och äta bulle hör väl ihop?! Btw, vilka jävla pinglor som är med!? Helt knäppt vad bra dem ser ut! Är däremot lite ledsen att Angelica inte gick till final, hon verkar så jäkla gullig, men de andra såg otroliht årdare ut u kroppen... Men, Helene Ahlson, Therese berglund och Mikela Augustsson är till final, spännande värre!
 
Kissen satt i granen
.
RSS 2.0