Ben x 2

Har varit och rehabat min ben, ätit lunch och har startat uppladdningen för det "riktiga" benpasset ikväll.
 
Har även lyckats googlediagnostisera min handled. Igår när jag böjde handen bakåt mellan två set bröst så såg jag värsta knölen! Så fort jag böjer handen syns den, inte annars. Så, enligt google kommer jag med största sannolikhet dö. Nej, men det verkar som att det är en ganglion, och inte en tumör som man tror så fort man får en knöl. (fråga min kära syster, hon har cancer och tumörer överallt). Elin hjälpte till att slå hål på min dödsdiagnos, och det verkar som att jag får fortsätta leva ett tag till!

 
Den är liten, mjuk och gör inte ont. Dessutom försvinner den när man trycker på den. Ganglions försvinner tydligen väldigt ofta av sig själv, så det är ju bra vänta =)
 
Nu ska jag alldeles strax hämta fluffen från dagis.
 
RSS 2.0