Nedräkning

23 dagar av fysik kvar. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
 
Satans vad snabbt det har gått... Men, jag tror inte jag behöver vara orolig för att få underkänt i kursen, tom. jag kan fixa att få 30% av den maximala poäng på två prov liksom.
"Alltså, jag fattar ju ingenting av de här nya betygssystemet med alla jävla bokstäver hit och dit, så jag gör såhär: eftersom det är 5 godkända betyg så delar jag upp det, där minst 30% är ett E och över 90% är A, det bli enklast så. VI går helt enkelt bara efter poängsumman, sedan spelar det för fan ingen roll vilken nivå poängen är på eftersom en MVG-fråga kommer vara värd upp till 5 poäng, och en G-fråga 1 poäng."
 
Gissa om just det gynnar mig? Väldigt mycket! Sedan att det inte verkar så seriöst är väl en annan femma.
 
Nu ska jag till gymmet, allt plugg är undanstoppat för idag, ska bara läsa lite samtidigt som jag konditionar, that's it. Sedan blir det bröst med Amar. Hoppas att det kommer gå bättre än förra veckan när jag var en disaster som inte orkade någonting.
RSS 2.0