Inlägg utan röd tråd

Attans, sitter och äter kyckling- och bulgursallad till lunch, och jag fick precis bulgur i tangentbordet.
 
Min lilla söta lapton sjunger förövrigt på sista versen... Så fort man stänger av den, eller att den går in i viloläge, så tar det minst 30 min att få igång den, om den går igång dvs. Nutte. Har dock ingen lust att köpa någon ny.
 
Sedan gick jag in i en dörr igår, eller alltså, bara i den där lilla låsgrejen på kortsidan som åker in när man trycker ner handtaget, så nu har jag ett sjysst rivmärke över hela magen.
 
Jag lider också utav en överdjävulsk träningsvärk i mage, baksida lår, (jag hatar människor som säger "baksida ben", baksida ben kan lika gärna vara vader. punkt.) bröst, axlar och rumpa. Det känns att jag lever liksom.
 
Sedan har jag dumpat skönlitterära böcker helt känns det som, nu är det annat som läses på kvällarna. Jag är lite nördig när det gäller gener och våra kroppar.
 
 
Puss och hej, nu ska jag åka till skolan.
RSS 2.0