Gnuggar geniknölarna i badrock



Där det står ca 5-6 sidor (vilket är rätt långt det) ska det nu stå:
"ca 15-20 sidor med vettigt innehåll så har du en liten chans till MVG"


Vi fick se ett elevexempel om hur en rapport ska vara uppbyggd. Låt mig säga såhär, just det projektarbetet vann pris, rapporten var galet bra skriven (både språk- och tankemässigt) och det fanns inte en enda jävla dålig grej med skiten. Hur stor lust fick man att skriva prpjektrapporten när man ALDRIG kommer kunna skriva nmågot sådant? Min motiviation står på minus just nu -.-'

Sedan måste jag förtydliga att jag inte menar "tuttarna" när jag säger gnugga geniknölarna, även om det är bra mkt roligare än att gnugga dem riktiga. Om geniknölarna däremot hade suttit i tuttarna hade det inte hjälpt iaf eftersom mina knölar är jäkligt små i så fall.

Nu ska jag kriga vidare.
RSS 2.0