Trasig morgon

Jag har fortfarande inte förstått att jag är klar med gymnasiet, och jag har därför inte fattat att det går att gå långsamt eftersom jag inte har något jag behöver springa till.

Imorse hade jag klockan ställd på 07.30 då vi skulle ha ett möte angående den nya biltvätten 08.30 (som tydligen skulle vara supersvår att förstå). Mötet skulle hållas av en person från företaget som installerat tvätten, och han kom 45 min sent pga... ingenting? Oacceptabelt. Respektlöst. Jag kunde ha sovit i 45 min till och sluppit stå i butiken och bara vänta, vänta och vänta. Det tog emot att ens kliva upp ur sängen eftersom hela min kropp är manglad efter passet med Amar igår. Vi körde hur mycket bröst som helst, och idag önskar jag att jag inte hade haft några bröstmuskler alls.

Efter mötet fattade jag inte vad som varit så komplicerat att vi behövde pallra oss dit. Grön lampa, allt är frid och fröjd, röd lampa, ring supporten. Händer en olycka? Tryck på den stora röda knappen med "nödstopp" på. Man behöver inte vara Einstein för att förstå det.



Nu är det byxbyte på G, sedan mot gymmet för att förstöra lite rygg med chins och diverse annat roligt.
RSS 2.0