Student 2012

Studenten är avklarad. Det var en så sjukt känsloladdad dag, så man visste varken ut eller in.

Vi hade möte med coacher, lunch tillsammans nere i matsalen, "pig awards" i idrottssalen där en mängd roliga priser delades ut, stå uppe på taket och skrika i regn, utspring och tillsist flakåkning. Grattis till Elin som var nominerad till mattesnille, och som vann för högsta betyg på NV-programmet!

Precis innan utspringet så blev det ett cry-moment, två sekunder senare rusade vi ut genom dörrarna. Ingen kände av hur pissigt vädret var, det försvann i alla eufori (Om alla andra börjar använda det ordet igen tänker jag också göra det!)
Efter allt kramande med en del av släkten som var där firade jag med champagne och proteinbar.

Efter flakåkning var det gärnet hem från stan och duscha och göra sig i ordning en andra gång samma dag. Vid 18 började alla gäster droppa in, och det blev otroligt många människor på en liten yta, men det blev otroligt lyckat i alla fall. Det blev kombinerat student- och födelsedagsfirande.








Vi vann även "Bästa projektarbete", vilket var helt galet. Jag har även räknat ut vad mina betyg är värda, och jag har nästan 18 poäng (utan några meritpoäng inräknade), vilket gör att jag kommer in på iprincip vad jag vill.


Dag - Kväll
RSS 2.0