Midsommar

Vi har nu kommit hem från stångdansandet i Hågelby.

Jag tyckte jag var fyndig när jag sa "Nu ska vi resa stången med hjälp av stayhard.se". Stayhard.se är en onlinebutik för kläder, tro det eller ej, undrar vem som kom på namnet med tanke på att man knappast tänker på kläder i första hand när man hör det.



Det blev family gathering, och min familj träffade ett stycke pojkes familj, lättsamt och spontant med köttbullemackor. Sedan var det en stund obligatoriskt öl-drickande, samt golfpratande. Jag drack ingen öl, och pratade inte golf, jag misslyckades med båda delarna.

Däremot fick jag, peppar peppar, pojken att vara med vid stångdansandet!

Nu är vi hemma igen, och vi ska grilla mat och äta tårta efter det, men det viktigaste av allt: ÄTA GODIS.
Japp, vi har bestämt att vi får äta godis två gånger om året, jul och midsommar.



Oj, vad jag kommer ha ont i magen om några timmar!
RSS 2.0