Det där med bokstavskombination...

Jag blev ju klassens bokstavskombination, och det stämmer väl... rätt bra iaf, men det är inte förrän nu som jag verkligen lider av att inte kunna vara still.

Att inte ha något planerat på dagarna gör att man inte har några "transportsträckor", dvs. när man ska till bussen eller liknande. Det gör att man blir stillasittande, och det är så sjukt jäkla asjobbigt att komma på saker att göra som inkluderar rörelse, utan att det går till överdrift (jag är rätt bra på det). Hittills har jag varit ute på 2 powerwalks varje dag, en på förmiddagen och en på eftermiddagen på ca 1½ vardera, vilket är bra mycket mer än de "transportsträckor" som funnits förrut.

Ändå kan jag inte vara still?! Idag var det extra jobbigt, jag har ingen aning om varför, men jag kan iaf säga att jag redan avverkat 1 h kondition på gymmet då en promenad inte räckte för att jag skulle bli av med allt studs i benen. Värt att nämnas är att jag så sent som för 16 h så sprang solgårdsspåret.



Ja, jag har problem.
RSS 2.0