Flaskhals

Jag har varit ute och gått i 40 min nu på morgonkvisten, i solen! Varför är solen framme när jag ska jobba "slackerpasset 14-19" idag, det tråkigaste, men lättaste passet att jobba?! Karma...

Nu ska jag färga håret och hoppa in i duschen en sväng. Idag är min röst typ helt borta? I onsdags förra veckan kände jag att jag hade lite ont i halsen, och vettig som jag är konditionstränade jag inget på riktigt. (karma igen eftersom jag fick min pulsklocka samma dag, och därför inte fått testa den på riktigt än?)

Sedan i Lördags har jag inte haft ont i den alls, men ett bröllop senare, typ igår, lät jag som jag vet inte vad. Rösten var helknas igår, sedan tyckte jag att det var sjukt smart att prata nonstop hela kvällen med mamma och Camelia som kommit hem från Grekland, för att sedan avsluta kvällen med att sitta vid Spotify i ca 2 h och skråla med för full hals. Har jag någon röst alls idag? Gissa.


RSS 2.0