Just nu mår jag relativt askasst

Jag är galet trött, min mage kurrar så högt att jag inte hör vad jag tänker, linserna skaver, fötterna bultar och kroppen är seg.

Jag har varit otroligt trött i huvudet sedan allt mitt "sommaransvar" satte igång på jobbet, och det är inte lätta grejer för huvudkontoret. Lösa andras problem och få allt att gå runt. Fick höra idag av en stammis att jag lider av WWID (working wth idiots disease). Att jag på det börjar väldigt tidigt (och kommer from. fredag att kliva upp 03.45) gör inte saken bättre. Det är jobbigare än vad man tror att stå och vara trevlig hela dagarna.

Är lagom sugen på att dra till gymmet nu, och ännu mindre sugen på att kliva upp lika tidigt igen imorgonbitti för att jobba ännu ett 9-timmarspass igen med alldeles för många dagar sedan jag hade en sovmorgon.

God natt.

RSS 2.0