Short

Skolan äter upp tid, bara så ni vet. Så det finns inte så mycket över till annat.

Jag har spenderat större delen med att vara arg på lärare, det är fett jobbigt att gå runt och vara förbannad när ingen lyssnar på en. Elevinflytande!!! Yeah right, vart då?

Jag ska iaf till gymmet nu, 70 min kondition står på schemat, efter det blir det till att duscha och "romana" lite.



Btw, enda sedan jag började äta bra igen (1/1) har jag gått från 68 kg till 64,3 kg morgonvikt. För en gång skull har jag också tagit bilder första dagen, och sedan lite då och då under perioden. Det syns faktiskt skillnad, men jag tänker inte lägga upp något, för jag har knappt några kläder på mig ;)

När allt annat går åt helvete går träningen awesome. Att träna och vara förbannad/frustrerad gör att man tar i för kung och fosterland för att ta ut aggressionerna på vikterna istället för på riktiga människor...

Under de här 6 veckorna har jag dessutom lyckats gå upp på tresiffrigt i knäböj i smith, 100 kg x 5 reps. Jag har tagit mitt mål för 2012 i marklyft som var 70 kg, nu kör jag 75 kg x 6 reps. Chinsen bråkar jag med, är uppe på totalt 18 st på tre set. Det går framåt. Juste, slog även mitt rekord på 3 km också, från 13.42 till 13.12. Pretty good.
RSS 2.0