Jag vill släppa allt och svepas med i floden

Jag har varit fett vettig, med lite hjälp av Elin.
 
Idag blir det ingen skola, för det är FINITO och jag är sjukt nöjd med mitt B, och jag tänker inte försöka hålla på och komplettera det till ett A. Det är bättre att jag lägger den tiden på biologiprovet som jag har på tisdag. Sedan är jag klar med den kursen också, och jag har fått min efterlängtade behörighet!
 
Jag hade fett fina bilder jag skulle lägga upp, men dem ligger på min laptop, och den vägrar starta. *GRRR*
När jag ändå nämnde GRRR så satte kissen en klo i läppen på mig igår, sjysst. Jag rörde henne inte ens, för en gångs skull. ADHD-katt med epilepsi i tassarna. Hon resonerade nog i banorna: "Jaja, men du kanske inte har gjort något den här gången, men då har jag i förebyggande syfte satt gränser, + att du kommer börja bråka med mig om någon timme iaf. Då har vi kloandet avklarat redan liksom".
RSS 2.0