Här sitter jag

Jag sitter och äter frukost framför så ska det låta efter att ha vaknat av mig själv.
Fan vad skönt.
 
Min gårdag var helvetisk, men så är det alltid när jag varit på jobbet av någon anledning. Inventering i 10 h, yey. Det var mer än en gång jag ville gråta för att prylarna aldrig tog slut, och att inga chefer eller någon var där och hjälpte till <3
 
Ska jobba imorgon och på torsdag, sedan är jag ledig en vecka. Fyfaen vad skönt.
 
Idag ska jag iofs inte göra så mycket roligt, dock nödvändigt. Städa rummet och börja gå igenom kläder eftersom jag ska flytta allt till de nya spegelgarderoberna i badrummet. De där garderoberna är förövrigt det bästa som hänt sedan jag föddes, och speglarna är gudomliga. Jag viber:ade elin nakenbilder, och det är absolut inget konstigt. Sedan tog det ca en timme innan Pär fick veta att jag skickar bilder till Elin, han reagerade inte på något nämnvärt sätt, men att det skulle vara konstigt om jag kombinerat de stuvade makaronerna vi åt till middag med nakenbilder, där hade tydligen gränsen för konstigt gått, annars är det absolut helt normalt att jag gör sådant. 
 
Sedan kikade vi på de tre musketörerna, camilla, jag å mamma, fast jag missade slutet. Det hemskaste var att jag kände igen mig i kungen som var med, lite lätt ADHD som inte kan sitta still och som håller på att dampa omkring och göra krumbukter.
RSS 2.0