Attans

Det har hänt grejer = jag har flängt = jag har inte suttit vid datorn. 
 
Har hunnit med en del den här veckan, kommer knappt ihåg vad.
 
- I torsdags var jag på Europe och Mustasch med pappa, och båda två var bra
- Jag jobbade hela fredagen från tidig morgon
- Saknat Pär som varit sjuk veckan...
- ... och istället har jag hälsat på Gustavius på jobbet
- Pluggat massa biologi
- Tagit igen all tid med Pär under helgen
- Pluggat lite biologi till
- Varit otrogen mot "my partner in crime" på gymmet, Amar, fast han vet inte om det än
- Fått en ny laptop utav pappa
- Byggt muskler
- Blivit bortglömd av mamma (I feel the love)
- Tandemkissat med Camilla
- Haft sönder min hörlurar
- Lyssnat på Darin (kill me)
- Hittat en frisyr jag vill klippa
- Dragit ner på mjölkprotein och bytt till soya/havre/risprotein, och-kors-i-hela-jävla-taket, men hyn har blivit mycket bättre?
 
Och om några timmar har jag även adventsfikat med Mr familj
 
Sedan kommer det hända en massa grejer i veckan! (Jag gillar listor)
- JAG BLIR KLAR MED BIOLOGIN PÅ TISDAG
- Köpa sista julklappen
- Läkarbesök
- Tandläkarbesök
- Dejt med Elin och Backman
- Fixa nya naglar
- Bio
- Köpa julgran
- Fira mininjul med Pär, Rickard, Calle, Mamma och Camilla
- Jobba...
- Bygga muskler
RSS 2.0