Packad, pårökt och medvetslös

Nja, väskorna är packade, och eventuellt att jag var medvetslös fram till typ 11 idag, men inget C10H14N2 för mig inte. Jag måste sluta nörda mig spontant med Kemi.

För er outbildade som inte vet vad formeln står för kan jag berätta att det är nikotin, eller 3-(1-Methyl-2-pyrrolidinyl) pyridine. Så, nu var det avklarat.

Jag håller på att packa till mammas och min tripp till Göteborg imorgon, och det är sjukt knepigt att veta vad jag ska ha i vilken väska. Jag måste packa två eftersom jag åker direkt ifrån jobbet till tåget, och att mamma (som tar ett tidigare tåg) ska ta med min andra packning så jag slipper släpa på två väskor. Jag har iaf kommit fram till att plånbok, biljett, bok, vanliga kläder och smink-nöd-kitet ska ner i väskan som ska med till jobbet direkt imorgonbitti.



Sedan var jag ju sjukt korkad och köpte just de där tuggummina eftersom jag alltid nyser som en idiot av när jag tuggar pga. mintigheten. (Det är en kaninrumpa ni ser till höger på bilden, get over it)

RSS 2.0