lösa trådar

Åh, jag kan itne skylla på att det inte funnits något att skriva om, och därav avsaknad av inlägg. Det har funnits massor jag skulle kunnat skriva om, och Denise sa något i stil med "jag måste börja blogga igen, för det är så roligt att kunna se tillbaka vad man gjorde då", så nu ska jag försöka börja skriva igen.

Allt jag håller på med just nu är lösa trådar, flummig planering och inget bestämt. Jag får inget svar från mina chefer på nuvarande jobbet hur hösten ser ut, så jag håller på att söka nya jobb (ska skicka ansökningarna imorgon). Jag har kikat på utbildningar, och jag har hittat en del, men den som jag verkligen vill gå kräver både Fysik och Biologi B, och som jag i så fall måste läsa ikapp på egen hand. Jag har hittat en del gympautbildningar som bara tar några enstaka helger, men jag har inte fått arslet ur vagnen att anmäla mig till något eftersom allt hänger på olika lösa trådar.

Jag blir så sjukt stressad när inget är spikat och bara "finns".

+ att jag saknar mina tjejor galet jävla mycket, och vi har inte haft tid att träffas alla tre pga. massa jobb och skola från alla tre håll. Sedan gör det ju inte saken bättre att Elin börjat blogga om skolan, och när jag läser om det blir jag så galet nostalgisk och längtar tillbaka till skitskolan Östra och våra "moments". Obeskrivliga stunder.

Nu låter det som att jag är bitter, missnöjd och inne i en nere-period, men så är det inte.
Det var länge sedan jag var så glad som jag är nu.
RSS 2.0