Fy fan

I varje kurs man gör på 7-eleven läser man vad man ska göra om någon hotar eller betér sig aggressivt, men det är BARA saker man läser och något man inte tror händer på riktigt. Det händer på riktigt kan jag tala om.

Idag när jag öppnat butiken och stod själv blev jag hotad av två aggressiva killar som betedde sig fruktansvärt, pallar inte beskriva något mer. De stal grejer med sig när de gick och jag stod med polisen i telefonluren i 40 min under den hemska morgonrushen vid 06.20. Luren tryckt mot axeln och örat för att göra en polisanmälan, bensinpumpar som pinglar, hjälpa kunder och göra korv, allt på samma gång. Fine att jag är van med kunder som skriker på mig m.m. men det här var helt annorlunda och jag var vettskrämd. (och jag är inte direkt den megakänsliga typen)

När Gustav kom 07.00 och jag såg honom sprutade tårarna, bokstavligt talat. Jag är fortfarande lite halvskakis.

Min dag har varit sådär med andra ord, och jag har ingen lust att öppna varje dag nästa vecka.
RSS 2.0