Besvikelsen

Jag är en träningsvärksmänniska. Jag får alltid träningsvärk, oavsett hur många gånger jag gjort samma övning.
 
Jag hade förväntat mig en sjuk värk i ryggen efter tisdagens ryggpass, men icke. Såklart man börjar fundera på vad som är fel när man alltid  får det liksom?
 
"Men du kanske inte tog i tillräckligt mkt!".
Det kan du hoppa upp och sätta dig på att jag gjorde! From. måndagen samma vecka som alla lopp började började jag köra 10:or istället för 6:or, och om jag då körde 10:or på samma vikter jag vanligtvis kör på när jag kör 6:or, ja, då är det väl tungt och jag fick ta i som bara den.
 
Samma sak idag, jag trodde jag skulle få träningsvärk i magen eftersom jag körde ett monsterpass mage igår. (är relativt askass på att träna mage...) Det blev liksom 4 * 25 raka situps på pilatsboll med en 5 kg's vikt bakom nacke, 4 * 20 sneda på varje sida, 4 * 15 hängande benlyft och 4 * 20 Perbz special liggande på bänk kombinerade benlyft/höftlyft.
 
HALLÅ, VART ÄR VÄRKEN?!
 
 
RSS 2.0