Antibiotikum

Om jag inte är resistens mot antibiotika och pank efter det här så vet jag inte vad...
 
Jag har pretty much problemhy, bigtime. Har testat allt under de senaste 8 åren, både receptfritt och receptbelagt, utan framgång. Så, idag jag spatserade till vårdcentralen för att få hjälp, ytterligare en gång. Nu fick jag en kombo av två läkemedel, starkare tabletter av det jag kört kurer på förrut, och en kräm med flera aktiva ingredienser i som tydligen ska fungera bättre. Allt som allt kommer det ta ett halvår, och det kostar mycket pengar. Suck.
 
Om det inte fungerar har jag bara en kur kvar att testa, som jag redan blivit erbjuden, och det är Roaccutan. Har ingen lust att köra en sådan pga. de äckliga biverkningarna. Den verkar göra med skada än nytta.
 
Och nej, jag gör den inte främst för att se bra ut, (även om mitt självförtroende väldigt mkt följer hur mkt plitor jag har i ansiktet) utan för att bölderna gör så helvetiskt ont så fort man rör ansiktet! När det skapar mer smärta än njutning att kyssas, då känns det inte bra alls.
 
 
 
 
RSS 2.0