Ännu en dag

Okej, jag trodde att folk som fått nya blogg.se överdrev när de sa att det sög, men nu fattar jag verkligen hatet mot det! Det är bara superkrångligt liksom...
 
Idag stod det absolut ingenting på schemat, helt otroligt. Även om jag inte har så överdrivet mycket för mig så har jag ändå haft "att-göra-listor", men inte dag, nada.
 
Vaknade av mig själv vid 10 och satte mig och kollade Ung & bortskämd på svtplay, vilket ledde till en massiv irritation. Alltså, dem där jävla ungarna är beyond curlade av föräldrarna, och inte fan är det barnenes fel att de blivit så äckligt bortskämd. Är man förälder får man stå på sig och säga vad som är okej/inte okej, inte agera betjänt som slänger pengar hit och dit. Välkommen till verkligheten!
 
Blä. Sedan var jag ute och gick i en timme, jag sa att jag inte skulle gå så fort att jag blev genomsvettig, det blev jag iaf.
 
Nu ska jag fortsätta med mitt musikletande... Ha tröttnat på all min musik.
RSS 2.0