resumé

Okej, jag har lite dåligt samvete för att jag är en kass bloggare när jag springer omkring och ska göra en miljon saker samtidigt, och som dessutom bestämmer sig för att sätta sig på tvären. Fuck it.

Vi kör en kort resumé av veckan.
I måndags: Den dagen jag tog det relativt lugnt
I tisdags: Fick reda på projektarbeteshandledaren, och vi panikade och blev självmordsbenägna. Denise och Elin fixade så vi fick byta genom en del stalking medan jag rusade för att hämta hunden från dagis. Sedan blev det panikplugg inför religionredovisningen.
I Onsdags: Projektarbetet började och vi var kvar till rätt sent i skolan, sedan ännu mer panikplugg till religionen samt konstatera att man inte kommer ihåg något av den.
I torsdags: Redovisade religionen... skrev klart labbrapport med tjejorna och sedan direkt till jobbet efter det. Väl på jobbet så jobbade jag med en kille som körde sin första dag. Självklart dör alla kassor och kortterminaler mitt i eftermiddagsrusningen och det var K.A.O.S. Resten får ni lista ut själva.

Ovanpå allt det här har vi stört oss på större delen av klassen + att jag tränat varje dag. Busy woman. Hur länge tror ni det håller? Jag satsar på att jag kommer ha gått in i väggen inom ca 2 år.
RSS 2.0