jag har inte blivit kidnappad, än

D.å.l.i.g. .b.l.o.g.g.h.e.l.g.

Shit, har knappt bloggat någonting ju, suck på mig. Jag brukar bara skriva när jag har något vettigt att säga/berätta, och det har verkligen inte funnits något värdigt att förmedla till resten av världen den här helgen.

Det har varit det gamla vanliga, tränar, pluggat, körkort, powerwalkat osv. En sjukt vanlig helg helt enkelt. Även om jag har plugg, så är det inte alls lika mycket som förut, så nu måtse jag lära mig att hitta på saker på helgerna? Jobbigt värre.

Imorgon är det ny vecka, och det kommer bli fullt ös. (höll först på att skriva "fullt fräs", och det blev sedan "ståfräs", sedan skärpte jag mig...)

Imorgon ska jag få klart svenskainlämningen, för på tisdag ansvarar jag för hämtning av Lotus, på onsdag sätter projekarbetet igång och vi blir kvar i skolan väldigt länge, på torsdag är det dags för tältning med ettorna + att mamma fyller år (jag ska därför inte sova över på tältningsgrejen).
På fredagen är det personalmöte och middag med shellgänget, på lördag jobbar jag öppning och på kvällen ska vi fira mamma med hennes kompisar. På söndag ska jag andas.

Fullt ståfräs helt enkelt!
RSS 2.0