I need a change

Thank god for fridays!

Eller vi kanske ska tacka Irene för att hon lyckats ta sönder gel-elektrolysen så vi fick gå hem tidigare?
Typ sådär 1 & ½ h, inte helt fel!



Aja, inget roligt har hänt idag annars. Har jobbat på med allt som vanligt.

Har även planerat helgens bravader!
Imorgon ska jag börja med en powerwalk, sedan blir det skriva historia, efter det ett benpass med kompis (Squats med fri stång, hell yeah!), hem och duscha och springa iväg och fira faster + kusin. Kvällen kommer avslutas med Irene huss film med mamma. Mamma ska dessutom hjälpa mig färga håret någon gång under dagen, nu ska jag förändra lite! Är lite trött på den superduperblonda färgen + utväxten, så jag tror jag ska satsa på honey gloss, sounds good? Blir lite varmare ton =)

På söndag ska jag försöka hinna gå igenom gamla grejer från villan, inte roligt alls. Efter det vet jag att jag kommer behöva springa, så solgårdsspåret blir det.
RSS 2.0