Demokrati, bullshit

Jag har lärt mig ännu mer idag, och nu ska jag ge er råd.
HÄNG ALDRIG MED SÅDANA SOM GÅR NV. Dem är ett fucking eget släkte. Det finns undantag, (typ jag?).


Dem är så sjukt torra, konflikträdda, antiprovokatörer, nej-sägare och bakåtsträvare.

God, orkar inte dra storyn. Eller jo, superkort version.
Det är spex på fredag, vi hade en awesome idé. Alla ska stå bakom en stor skylt och låtsas vara nakna (alltså vi har kläder på oss). På skylten skulle det stå något i stil med "ingen censur på pure 30 maj", eller typ "vill ni se mer? kom till pure 30 maj". Alltså freakin' klockrent med tanke på att pure betyder typ "ren"/"oskuldsfull" och att vi då är "nakna". Vårt tema vinner i omröstningen eftersom mer än hälften ville ha det. Dagen efter kommer några som valde att inte vara med och rösta/diskutera och säger att dem inte vill ha temat. DEM VALDE ATT RÖSTA BLANKT.

Så, jag har lärt mig om demokrati idag. Demokrati = alla får vara med och bestämma, så länge det blir som jag vill.

Anledningen till att dem inte ville ha temat var "jag känner mig inte bekväm eftersom jag kommer framstå som naken". OMFG. GET SOME BALLS. Jo, självklart kommer alla som ser bilden tro at vi står helt näck och har någon jäkla sexorgie där bakom? Sedan sa jag en massa opassande saker som jag inte tänker skriva här.

Shit alltså. NV:are har ingen humor och ingen stake. Så är det. Så jäkla glad att jag inte går NVNV, utan NVKRIM. Inte samma sak, just sayin'.

Deras förslag var "JAAAA; periodiska systemet!". *döda mig* Men ja, let's bygga på ännu mer på nördstämpeln. Det är väl dit man inte vill liksom? Think outside the box.

Vill ta livet av mig en smula. I WANNA GET NAKED. Det är ingen big deal.
RSS 2.0