trippelt

Okej, nu ska jag ta upp en riktigt intressant sak.

Jag jobbar med en kille, som har två bröder till = trillingar. De andra två har jobbat där tidigare.
Måste bara nämna att man känner sig schizo av det, innan jag går vidare, eftersom alla tre är inne tre gånger om dagen och handlar --> man tror att samma person är inne 9 gånger. Creepy.

Ah, iaf, dem där tre ser helt identiska ut. Inte ens deras morsa kan hålla isär dem. SÅ, nu till grejen. Alla tre har flickvänner, och eftersom dem här tre snubbarna har samma DNA, samma hormongrej, samma feromoner, samma kroppsbyggnad osv osv, så borde ju alla tjejer känna samma attraktion hos alla tre.
(Om man bortser från deras speciella egenskaper).

Kan man då säga att flickvännerna har legat med alla tre?
Eller att deras eventuellt framtida barn kommer ha tre pappor?

Sedan kan man ju även undra om dem har lurats sina flickvänner någon gång, eller rent utav utnyttjat situationen.
- Ahmen du! Vårt sexliv är sjukt tråkigt...
- Ah, jag förstår, men vet du vad, min tjej är asgrym! Testa henne så kanske du får lite ideér?
- Sjysst brorsan, iofs så fick ju jag klipphoppa med din brud när du fegade ur och inte ville förlora vadslagningen ni hade haft, så nu är vi kvitt
- Tack för att du påminde mig... men, glöm inte att du måste använda min deodorant när du träffar min flickvän, det är ju det enda som kiljer oss åt. Apropå det, det är på onsdagar vi kör lila kalsonger va?

Jag har så många flera frågor, ni anar inte... Jag spårade ur totalt
RSS 2.0