Träning

Jag har blivit sämre igen. Jag mår psykiskt skit dåligt av att inte träna. "Mäh ge dig! det är bara träning!"
IN.MY.FUCKING.ASS.SHUT.THE.FUCK.UP

Det är inte "bara" träning, det är en livsstil, och jag har inte varit på gymmet på en vecka.
Å jag saknar alla svettiga, genomtrevliga människor. Jag saknar att känna min ångest över att behöva köra bänkpress när det är fullt med folk, jag saknar dem där dötrista konditionsmaskinerna. Jag saknar det.
Helvetes jävla skit. Jag saknar alla endorfiner.

Jag har inte haft träningskläder på mig på en vecka, fattar ni? Det är i dem kläderna mitt självförtroende sitter, det är i dem kläderna jag känner mig som jag. Det är i dem kläderna jag är som gladast i. I mina äckliga jeans känner jag mig bara fet och ivägen.

Jag är ingen glad tjej utan min träning, den får någon aldrig ta ifrån mig. Och nu vill jag ha den tillbaka igen.
RSS 2.0