Jobb

Jag har jobbat idag, och jag blir alltid lika kluven över samhället när jag öppnar lördagar/söndagar.

Klockan är 07.00 när jag öppnar dörrarna, då har jag varit där sedan 06.00.
Redan 1 timme innan butiken öppnar sitter tjejer och killar redan och väntar. Det är inte det som är problemet, utan det är att dem här personerna har inte gått och lagt sig än och är dyngraka. Dem sluddrar, vinglar och kan knappt prata + att dem ser förjävliga ut.

Vad är problemet, man får väl vara hur full om man vill det?
Problemet är dem är 14-15 år! Tejerna ser ut som prostituerade, no joke (tänker inte bli mer detaljerad).
Och ja, jag vet att alla är runt den åldern med tanke på att killarna voicecrackar som inihelvete, dem har gått i samma skola som mig fast flera klasser under, dem går i min systers klass/parallelklasser, och hela bunten vinglar in och försöker köpa cigg när jag väl öppnar.
Dem är alltså så packade att dem duktigt fumlar fram legitimation när jag ber om den, och fattar inte att jag kommer säga nej när det står 95-03-05 på det. Då har man tappat verklighetsuppfattningen, for real.
"Määääääh vadåårååå?! JAg looooovar att jag är 18!", sorry, det står att du är några år yngre på ditt leg.

Det är så jävla tragiskt. Jag vill ge en pungspark till alla dem som köper ut till minderåriga, och att alla föräldrar borde sätta hänglås på barskåpet. Jag låter som en mamma,  don't remind me.
RSS 2.0