Jag som trodde det var cougar-time, men icke

För typ en månad sedan (?) spelade Denise upp en låt för mig som var stört catchy!
Och det hela blev ju bara bättre när det var ett gäng unga snubbar som sjöng? På omslaget ser det ut som att dem är typ 16 år hela bunten, och eftersom jag har lite tid över och inte orkar plugga mer var jag tvungen att youtuba dem lite.

Ah, för det första kan vi väl konstatera att ja, dem ser ut som 16-åringar, men den yngsta är 17, och den äldsta 20. SÅ ja, cougar blev jag ju inte i det här fallet iaf.

Okej, hur mkt man än försöker att inte vara sådär fjolligt tjejig så GÅR DET INTE att motstå dessa killar. Dessutom försvårar dem ju det hela med att sjunga en svängig låt med awesome text som jag tror alla kan relatera till typ?

Gosh, ja, jag har youtubat A LOT, och typ kollat alla deras x-factor uppträdanden... kanske bättre det än att vara baklänges-cougar och bara kolla på Betner kanske?

Nu ska jag uppmärksamma er på det viktiga i den här videon. Eller okej, mest uppmanar jag Denise att kika med tanke på att det var hon fick mig att upptäcka låten (läs: killarna).

1. Killen som sjunger i början, hur söt är han inte i sitt hår!

2. Snubben i röda byxor som man knappt ser, eller jo, typ lite vid ca 2 minuter, och sedan i slutet vid ca 3.18 till vänster. Gosh!

3. den killen med utländskt påbrå som sjunger andra versen från 1.17 och speciellt vid 1.23. ARE YOU FUCKING KIDDING WITH ME?

okej, nu har jag tramsat klart som tjej.

RSS 2.0