Gårdagen

Nu är det lov! Dock har vi en massa att göra...

Det sista vi gjorde innan vi tog lov igår var att åka på en till intervju angående projektarbetet. Den här gången var det en kriminaltekniker i flemingsberg vi hälsade på. Vi fick typ se allt. Vi var i polishusets garage, kollade in krimbilen, var inne i rummet där dem förvarar sina vapen, labbet, fotostudion osv. Dessutom fick vi svar på en massa frågor vi behöver ha med i projektet. Så det var lyckat.



Innan vi drog till flempan så fick vi tillbaka kemiproven. Det gick okej, fick VG. Som vanligt blev jag superirriterad på mig själv.
En av MVG-frågorna räknade jag ut på ett kladdpapper, trodde det var fel och sket i att skriva uträkningen på provpappret.
Tror ni min uträkning på kladdpappret var rätt? Ofc it was.
Hur många gånger har jag gjort likadant? X antal gånger för många.
Har jag lärt mig av mina misstag? Nej.
Har jag varje gång sagt "nästa gång skriver jag ner det även om jag tror det är fel"? Ja.
RSS 2.0