frustration

Jag måste bara få visa hur frustrerad jag var över religionen igår på gymmet. Fast först lite bakgrund.

Jag är obsessed med att dra papper och dylikt mellan fingertoppen och nageln. Det fingret som främst blir drabbat är vänstra ringfingret. Där har jag dragit så sjukt mycket papper att den delen där nageln och fingertoppen är fästa i varandra numera är minimal. Därför brukar jag klippa av den nageln, för om den är kort kan jag inte dra grejer med den.

Jag kan inte sitta och läsa utan att dra naglarna i någonting, det var väl från början bara något som jag gjorde för att det var "mysigt", men nu har det typ utvecklats till något stressrelaterat och jag blir helt hispig när jag inte kan dra i något samtidigt som jag pluggar/läser.
(Det är rätt lätt att skilja på papper/böcker i skolan eftersom alla mina hörn på dem är helt upfuckade).


Kan säga att den här boken har kommit lindrigt undan, kemiboken ser helt hemsk ut!

Ah, så igår när jag läste religionen på en spinningscykel så satt jag som vanligt och drog tumnageln i kanten på boken. Och jag var så frustrerad at jag inte märkte hur hårt jag drog. Till slut såg jag att det rann blod från nageln. Jag hade suttit och dragit så hårt att jag skurit sönder mig mellan fingertoppen och nageln. Fattar ni hur frustrerad jag var som inte ens märkte det? Skärsår svider liksom rejält.



Jag iscensatte uttrycket "blod, svett och tårar"
RSS 2.0