shoppingsugen

Idag har jag bestämt att mamma och jag ska åka till skärholmen om två veckor när jag inte jobbar. Jag hava lite grejor som jag ska köpa! Speciellt ett par nya jeans, nya träningsskor & strumpbyxor.

Hittade ett par sjukt snygga på Ginas hemsida, och deras jeans brukar fungera någorlunda med tanke på att dem oftast har lite mer stretch i sina. Dem till vänster är typ balla och lite annorlunda?
(uh, nu kom jag på att jag ska lämna in ett par andra jeans jag har hos skräddaren får att byta dragkedja i gylfen, remind me!)


Enda haken med att köpa jeans är att jag hatar det. Min rumpa är för stor, och jag har lite för mycket lår om man jämför med midjan... Att ha en sjysst häck samtidigt som man är svankig och har väldigt smal midja skapar stora problem när det kommer till jeans. Det kommer nog sluta som vanligt, = bli förbannad på att det inte finns några kläder för sådana som tränar lite mer än vanliga dödliga...
RSS 2.0