summerfeeling

Jag har ofta problem att hitta byxor & shorts som sitter bra.
Jag fick väl mer eller mindre en chock när jag tog fram shortsen från förra året och åren innan det när vi skulle åka till portugal. Allt var förstort och åkte ner! Dessa shorts var i storlek 36. Dem enda som passade var ett par i storlek 34 som jag inte kunnat ha på flera år...

Jag tog en sväng till H&M igår och skulle kika på nya shorts, och jag hittade! Det blev storlek 34, och jag kommer inte ens ihåg när jag kunnat ha det senast... Då ska det nämnas att dem var lite stora över midjan/höften.



EGentligen är det inte bra att sitta och skriva att man gått ner i storlek på mindre än 1 år, men samtidigt ska det sägas att jag aldrig vägt så mycket som jag gör idag, Mer muskler åt folket!

bh:ar i halva storlekar
RSS 2.0