FUCK med stora bokstäver, och jag menar de...

dsc01055 (MMS)

FUCK med stora bokstäver, och jag menar det... På Det blå minneskortet ni ser ligger det filmer från dagens Dannykonsert, det är trasigt, och jag är väldigt ledsen... Har lite grejer på ett annat kort också, Men det var självklart det minneskortet med de bästa bitarna som bestämde sig för att dö, tack. Den andra manicken som syns är min älskade creative Mp3 som varit min följeslagare i nästan 3 år. Den har förgyllt varje morgon och eftermiddag på bussen, vi har svettats tillsammans på gymmet, vi har varit utomlands på smekmånad och andra resmål och framförallt har den varit min telefons enda sällskap i Jackfickan. Förövrigt så fungerar inte min telefon heller, som ett gammalt par dör den ena efter den andra. Iof så har minneskortet, mp3n och mobilen levt i trekant då, Men iaf. Kommer iaf sakna min lilla creative, a lot:(

RSS 2.0