F*ck you right back

Jag har lärt mig saker, sjukt mycket saker, av att gå en pissig linje med en massa lärare som inte bryr sig ett skit om hur eleverna mår eller behandlas. Jag har lärt mig att ta mindre hänsyn till människor som inte är värda att ta hänsyn till. För att få som du vill måste man säga sin åsikt, något som jag lärt mig att göra.

Jag tillät inte mig själv att fucka ur och säga vad jag tyckte innan, det var "pinsamt" för folk dömde. Men för i helvette, dem får väl tycka vad dem vill om mig, jag kommer inte komma någonstans om jag inte försöker få som jag vill.

Ja, jag sågar människor vid fotknölarna så fort jag ser dem, sedan får dem bevisa motsatsen. Jag vet inte om det är någon försvarsmekanism eller annat skit, för det sista man vill ha i sin närvaro är människor som kan DRA NER DIG TILL HELVETTET på 2 sekunder. Dem människorna ska ut ur ditt liv så fort som möjligt, och det dem ska få höra som hej då är dina åsikter, utan censurering.

Dra gärna på en level för mycket, för om du "råkar" ha blivit tjej (och om du dessutom är blond) så behöver du skrika 4 gånger så högt för att retarden ska fatta vad du menar. Och ja, du lär bli kallad bitch, men var en stolt sådan och låt alla haters se dig stå och le dem rakt upp i ansiktet.

Attityd, om en felaktig. Men skit hör hemma någon annanstans, och inte i min närhet. Ingen beordrar mig vad jag ska göra och inte göra.



Don't give a fuck what they say
I never asked you to care
If the way I walk n' talk gets you pissed,
why the hell do you stare?


Keep on trash-talking about me
I will never let you get me
Is that all that you've got?
come on and give me your best shot

No, you never gonna take me down
No, you never gonna make me cry
keep on beating 'cos I won't stay down
Keep it up and go ahead and try
RSS 2.0