boobies!

Jag har löst ett STORT problem, och det kostade bara 50 spänn!

Jag har alltid jätte problem med bh:ar.
1. Jag är precis mittemellan två kupstorlekar
2. Jag är precis mittemellan två storlekar runt bröstkorgen.
3. Min bröstkorg sluttar som inihelvette och jag måste spänna banden så hårt att jag får feta märken på axlarna som gör super ont för att Bh:n inte ska åka ner.

Dilemma: Om jag köper den stora kupstorleken så ser det sjukt B ut, köper jag den lilla så blir det nästan dubbel-tutte. Om jag köper den med lite för kort band runt bröstkorgen får jag märken där istället, men den stora kupstorlek passar. Köper jag den med lite för långt band runt passar den lilla kupan, men den åker ner och jag måste spänna banden. See my problem? Varför finns inte halvstorlekar som det finns i skor och byxor?

AH, nu har jag iaf hittat en liten smart manick som fungerar! Att ha bh-banden i kors på ryggen är det enda som fungerar för mig oavsett vilken bh jag har, så numera köper jag bara sådana man kan flytta om banden på. Men jag kan inte byta ut alla mina vanliga bh:ar, det är stört oekonomiskt...


Det är bara länga bh-banden och sätta ihop dem i den där, A.W.E.S.O.M.E

Nu vet alla allt om mina tuttar, perfekt =)
RSS 2.0