Vill till jobbet

Idag vill jag faktiskt till jobbet, för jag vill veta om jäkeln som inte betalade bensin av mig kom och gjorde det igår efter att jag slutat.

Egentligen var det ingen smitning, utan inget utav hans kort fungerade och han hade inga kontanter, så jag frågade el chef vad jag skulle göra och då skulle jag tydligen ta alla kontaktuppgifter m.m. Han sa att han skulle komma in dagen efter, alltså på söndagen. Men när jag ringer upp honom söndagkväll har han "glömt" det och säger att han ska komma på måndagen istället. Han sa att han skulle åka direkt efter jobbet vilket skulle innebära att han skulle vara på macken vid 18.00 senast. 19.00 ringer jag igen, och då har han "glömt" det ännu en gång.
Som svar på det får han veta att om han inte kommer in och betalar under kvällen så kommer jag att göra en polisanmälan idag. Så jag hoppas verkligen att han var inne och betalade hos Rasmus igår...

Jag skulle ju kunna slänga iväg ett sms till Rasmus om jag vore sadist eftersom han antagligen ligger och sover fortfarande med tanke på att han stängde igår (a)

Whatever, om inte annat så får jag lära mig hur amn anmäler personer idag =)
RSS 2.0