Galet irriterad

Igår blev det inga vettiga inlägg eftersom jag var så inihelvette irriterad på jobbet.

Den som jobbar morgonen på helger slutar 15.00, och den som ska jobba kväll ska komma 15.45. Jag jobbar mellan passen, dvs 11.30 till 18.30. UNder de sista timmarna av mitt pass när både mellanpassaren och kvällspassaren står är det sjukt mycket som ska göras eftersom den som står själv aldrig får lämna kassan, i princip.

Den som skulle stå kvällspasset var en av dem "nya" också. Kommer idioten? Nej! Jag står själv från 15.00 till 18.30, då chefen lyckats få tag i den tredje sommarpraktikanten. Det är lite svårt att hitta inhoppare när alla ordinarie är på semester. Jag kom inte därifrån förens 19.50, så arg att jag skulle kunna döda någon.

Det som gjorde mig arg var att det var ingen som fick tag i idioten, för han svarade inte i telefonen och var allmänt onåbar.

Jag ska jobba med honom idag, har sjukt stor lust att slå in pannbenet på honom, om han kommer dvs.
RSS 2.0