Elin

Jag vet att det det tråkigaste man kan lägga upp på sin blogg är konversationer man haft med sina vänner, men jag måste lägga upp den här för att den är så underbar

Elin: Perbi, mina drömmar förföljer mig!
Jag: okej?
Elin: lägg inte in mig på psyket =(
Jag: Haha, du passar där (a)
Elin: Fast tvångströjor är ju rätt snygga...!
Jag: Har hört att man får välja färg nuförtiden =)
Elin: Fan, jag checkar in direkt då!
Jag: jag kan tänka mig att följa med =)
Elin: Bra, då kan vi knapra piller ihop =)
Jag: Och prova varandras =)
Elin: Det här låter som en höjdarhelg helt plötsligt!
Jag: galet bra =)
Elin: Varför kan vi aldrig vara seriösa? XD
Jag: För att vi är bäst =)

Andra intressanta sms man fått av just elin är:
"jag vet att du saknar mig, så när jag klippte mina naglar så sparade jag dem och skicka dem till dig! borde dimpa ner i brevlådan snart =)!


Jag känner att det börjar spåra ur...
RSS 2.0