Crossfit

Med tanke på att jag ska jobba idag fanns det inte chans för mig att hinna till gymmet, därför körde mamma och jag crossfit ute.

Vi har tränat en halvtimme med pulsen uppe på 180 slag/min, det är så sjukt jobbigt så ni anar inte, och svetten rinner.
Crossfiten vi kör är först 21 repetitioner kettlebells, direkt över till lika många situps, till upphopp, till armhävningar och till sist benböj. Ingen vila emellan och det ska göras så snabbt som möjligt. DIrekt när du är klar med alla 21or ska du göra allt igen, fast nu 15 repetitioner. När dem är klara, allt igen fast 9 repetitioner. Ja, man är rätt slut efter det!
(Min armbåge gled precis iväg på skrivbordet för att den är så svettig)

Direkt efter det rushade vi uppför 4 trappor med ca 10 steg i varje 10 gånger. Ja, det var också jobbigt och det var mjölksyra från början till slut. Dessutom sprang kissen med upp och ner, samtidigt som hon jamade och var ivägen, men hon rörde på sig iaf.
RSS 2.0