Arbetsskada 2000

Jag fattar inte hur man kan bli så trött av att jobba?
Jag jobbade till 20.00 igår, sedan drog jag hem, gick en promenad (man får jävligt ont i benen av att stå hela iden!?) och sedan kollade jag Johan Falk som gick på fyran. Direkt efter det gick jag och lade mig, och idag höll jag knappt på att ta mig ur sängen för att jag var så trött...

Jag hade tänkt gå ut och gå nu på morgonen eftersom jag inte hinner till gymmet över huvud taget idag, men det blev inte så.
Igår lyckades jag sträcka min vad som in i helvette, och det känns idag vill jag lova! Jag sträckte den när jag skulle hämta snus inne i frysen... Det finns hyllor utefter väggarna, men av någon anledning fyller de på med drickabackar och annat FRAMFÖR hyllorna, och vart står snuset? Jo, på hyllorna LÄNGST upp, LÄNGST in. Är man då 160 cm ovan marken måste man klättra lite. Sagt och gjort, jag klättrade på backar och trodde jag skulle ramla flera gånger, jag fick tag i snuset, men med livet som insats och en sträckt vad. Arbetsskada!
RSS 2.0