Piller

Derivera funktionen
Ipren(zGraderfeber + XsidorMATTE * (YsidorKEMI + SVrepliker)^webbdesign)

Facit: Bad combo!

Nej, men har tagit mig igenom måååånga sidor matte, faktiskt rätt stolt, men är inte klar på långa vägar... Så jävla störande att dem ska stressa in ett helt kapitel på 40 sidor på mindre än 2 veckor!

Dessutom tror jag att jag ska införskaffa lite arctic root, kan ju vara värt att testa?

Det ska tydligen minska bildandet av stresshormon och ökar upptaget av serotonin och dopamin i hjärnan (SOunds good to me!). Dessutom ska man bli piggare, kunna koncentrera sig bättre och minskad trötthet. Hehe, tröttheten skulle vara skönt att slippa även om man inte kan sova (a) Och om det fungerar ska jag köpa ett paket till min lilla frenischis som stressar upp sig ännu mer! =D
RSS 2.0