Jag håller aldrig tyst =)

Haha, gymmet gick asdåligt idag. Det var hur mycket folk som helst, jag skulle in i fria vikter gymmet där alla var (vet ni hur stora dem är eller?!) och köra ett program som jag bara kört en gång innan. FUN!

Det intressantaste var när jag skulle köra latsdrag och någon jävel hade tagit bort handtagen och jag var tvungen att sätta dit dem igen. Grejen var att det där satans handtaget hängde så sjukt högt upp att jag knappt nådde, vilket gjorde att jag fick hoppa för att nå = många skrattade åt mig. Men jag bjuder på det. Bakom mig stod en kille.

Jag: *hoppar för att få ner*
Kille: *skrattar*
Jag: *får ner handtaget*
Kille: du får ta och bli lite längre innan du tränar här inne ;)
Jag: jag är alledels lagom kort med mina 160 cm!
Kille: haha, jag kunde ha tagit ner den åt dig
Jag: ahmen varför gjorde du det inte då?
Kille: för att du var duktig på att hoppa =)


När jag är klar med den så är han fortfarande bakom mig
Jag: jag tänker fan inte hoppa och försöka ta ner den för att försöka hänga tillbaka!
Kille: men skit i det då XD


Det måste vara jätte roligt att vara på gymmet samtidigt som mig =)
RSS 2.0