Dag 1 - om mig

uh, ska försöka korta ner det här!

Jag är en tjej (nej, really? WOW!) och jag hatar att prata inför människor, jag gräver hellre ner mig i en sandhög och ligger där i ett halvår, fast jag gillar att vara social iaf. Det var det viktigaste =)
Nej, men jag är träningsnarkoman och klarar mig inte utan gymmet, hatar människor som vill bestämma vad jag ska göra, kan idiotförklara en del människor på 2 sekunder, är som en levande nationalencyklopedi, google är typ min bästa vän även om han suger på kemi, tycker om facebook väldigt mycket, kan inte sova om det är tyst och hatar att höra mig själv andas och jag blir stressad lätt. Och när jag är stressad drar jag naglarna i papper vilket förstör dem (och pappret).

Ajuste, jag är en prestationsprinsessa som tar livet av mig för att uppnå perfektion, typ. Sedan hatar jag småljud som låter hela tiden, särskilt om ljuden kommer från min syster. Dessutom älskar jag att kommentera grejer ur livet och vad som händer.


JAg har världens ballaste efternamn, och om jag gifter mig så tänker jag inte byta bort det. Jag har en asrolig, typ permanent, benhinneinflammation också!

Alltså, vem bestämde "om mig" rubriken? det är omöjligt att berätta vem man är utan att det blir en uppsats för att det är så mycket?
RSS 2.0