störd lördag

Gårdagen var mer eller mindre ett helvette. Gick upp tidigt och stresspluggade, det gick inge vidare.
Sedan drog jag till gymmet, och jag hade ätit skitdåligt innan så kan ju inte skryta med att det var ett bra pass. Dessutom var jag arg som jag vet inte vad på att jag inte fattade matten & kemin. Detta ledde till att jag sprang på löpbandet = upfuckade ben idag.

När jag kommer hem och ska hoppa in i duschen (ute i den blå lådan) så finns inget varmvatten?! Om vi inte ska få ha ens vatten i radhuset kan det väl för fan finnas varmvatten i allmänna duschen! Om någon hade varit där ute hade jag  slagit ner den. SÅ jag ducshade iskallt, och det var VARMT när jag gick ut i snön med bara handduk.

Sedan sprang jag upp till Robin och firade honom, det var väl det enda roliga på hela dagen, typ.
RSS 2.0