houston, we have a problem

Okej, det blåser så sjukt mycket ute att vi knappt kan öppna dörren och det blåser på tvären med sjuka mängder snö. Det ser ut som att träden kommer dras upp med rötterna vilken sekund som helst.

Nästa problem, ALLA bussar är inställda, inte en enda går + att det har fastnat ett tåg på spåret i huddinge. Det här betyder att jag har 0% chans att ta mig till skolan, om ingen vill skjutsa mig förstås. Det är tur att jag har kemin och matten hemma, men vår grupp i engelskan skulle ha behövt jobba idag, och biologigrejerna ligger och skrattar åt mig i skåpet. Crap!
Men är det något vi inte kan styra över är det vädret, och idag är vädret pissed och vill döda alla som går ut.


Bild från igår när snöovädret började, nu är mitt fönster helt rent från is eftersom det blåst bort...
RSS 2.0