Anledning till gårdagens skrattanfall

Här kommer anledningen till gårdagens anfall.

Vi är nere i matsalen och har precis lämnat bestick och tallrikar m.m. och ska gå till baka in till matsalen för att hämta varsitt äpple. När vi står där börjar Elin och jag sjunga "jag vill känna din kropp emot min!" osv...
Iaf så spårar det ur och elin typ våldtar mig på låtsas samtidigt som vi går mot cp-trappan, observera atvi fortfarande sjunger.
Det vi inte ser är att vår svenskalärare sitter vid ett bord och kollar jätte konstigt på oss.

Lärare: "men elin, vad gör du?"
Elin: *släpper mig snabbt* "sjunger! =)"

Detta följs av värsta skrattanfallet, både från lärarens sida, och resterande som satt i matsalen just då. Samtidigt kommer ett gäng teknikare ner och undrar varför vi skrattar. Helt awesome!

Nu börjar vår svenskalärare skratta åt mig och elin varje gång hon ser oss, underbart! Men vi gjorde hennes dag och kommer knappast att glömma oss.
RSS 2.0